6 תשובות
זה ברור שאם את מרגישה משהו כלפיו אכפת לך ממנו ולכן גם את בדיכאון...
אבל במקום להיות עצובה תנסי להצחיק אותו, להיות לצידו ולא לוותר לו עד שהוא יהיה שמח
אבל במקום להיות עצובה תנסי להצחיק אותו, להיות לצידו ולא לוותר לו עד שהוא יהיה שמח
תנסי לעודד אותו
לא יודעת אם דיכאון, אבל כן אפשר להרגיש הרגשה כללית רעה, כי בכל זאת כשאתה אוהב מישהו, אתה רוצה שהוא ירגיש הכי טוב שיש.
לא ממש
מעולם לא קרה לי, כשאני חושבת על זה.
מצד שני, מעולם לא קרה לי שמישהו שאהבתי היה בדיכאון והראה לי את זה.
אני עד עכשיו התאהבתי רק בגברים שלא מראים רגשות. מוזר..
ואני דווקא כן מעודדת אותם לשתף ובכללי בעד גברים רגישים.
אני לא יודעת איך זה קרה o_o.
מצד שני, מעולם לא קרה לי שמישהו שאהבתי היה בדיכאון והראה לי את זה.
אני עד עכשיו התאהבתי רק בגברים שלא מראים רגשות. מוזר..
ואני דווקא כן מעודדת אותם לשתף ובכללי בעד גברים רגישים.
אני לא יודעת איך זה קרה o_o.
דיכאון לא עובד ככה
באותו הנושא: