3 תשובות
יש לי עכשיו אייפון xr ,
הטלפון הקודם שלי היה 7+ ואני ממש אהבתי אותו.
אני מעדיפה את ה7+ למרןת שהסוללה נגמרת מהר
לא... הכל הרבה יותר טוב האייפונים החדשים, הסוללה, המצלמה, המהירות, הרמקולים, החוויה והכל
לא. גם לי יש אייפון 7+ ורציתי אותו.
אל תדאגי, אם תקני אותי, לא תתחרטי.