8 תשובות
אני רוצה ממש להגיד בן זיני וטיילור למרות שתודה לאל הם לא להקה
לא שונא, פשוט לא אוהב
אני לא אוהב את ac/dc כי לדעתי רוב השירים שלהם נשמעים אותו הדבר
שואל השאלה:
לא מסכימה אבל כל אחד ודעתו
אני אגיד cnco
מתה על חברי הלהקה ויש להם כמה שירים נחמדים, אבל כשאני מסתכלת על כלל השירים שלהם אני מגלה שהם די דומים אחד לשני ואף פעם אין להם חידושים. אני לא שונאת אותם אבל הם הכי פחות מועדפים עליי (מהז'אנר פופ, אין לי להקות רוק/מטאל שנואות)
שואל השאלה:
דיברתי על להקות עם אשכרה מוזיקה...
בן זינינ וטיילור זה לא מוזיקה זה לא נחשב
בן זיני וטיילור הם צמד, לא להקה
פורמולה
blood on the dance floor.
למרות שהם היו צמד או וואטאבר, ליטרלי הדבר הכי מזעזע שנוצר על כדור הארץ