8 תשובות
לא ממש
קצת
קצת
לא יותר מידי.. הכרתי מלא בחטיבה
כן
עברתי לביהס חדש אז כל מי שידיד שלי או חברה שלי אז די חדשים
עברתי לביהס חדש אז כל מי שידיד שלי או חברה שלי אז די חדשים
הכרתי יותר מהיסודי
כן, אבל כי עברתי כיתה.
בחטיבה בכיתה ט עירבבו לנו את הכיתות כדי להתכונן לתיכון, אז הספקתי להכיר עוד אנשים כבר בכיתה ט
בחטיבה בכיתה ט עירבבו לנו את הכיתות כדי להתכונן לתיכון, אז הספקתי להכיר עוד אנשים כבר בכיתה ט
אנונימית
כן
אני אומנם רק בכיתה ז' אבל את רוב החברות שלי יש לי מהיסודי חוץ מ-2 שהכרתי השנה
התחברתי לקצת ילדים מהשכבה, אבל לא הרבה
אבל הכיתה שלי היא אותה כיתה כלומר אני ממשיך ללמוד עם אותם ילדים שהיו איתי בכיתה בחטיבה, בגלל שאנחנו כיתת מופת
אבל הכיתה שלי היא אותה כיתה כלומר אני ממשיך ללמוד עם אותם ילדים שהיו איתי בכיתה בחטיבה, בגלל שאנחנו כיתת מופת
באותו הנושא: