התחברות
הרשמה
בנים אוהבים כשבנות רוצות לדבר איתם בפייס טיים?
6 באפריל 2020, 19:44
התבגרות
נושאים לשיחה
טלפונים
פייס טיים
3 תשובות
מעדיף שירצו לדבר איתי פנים מול פנים....
Y
Yeet.
דונלד דאק יש קורונה
_
_שרית הרכלנית
אני אומר בכללי... אבל עם המצב עכשיו כן
Y
Yeet.
באותו הנושא:
בנים, תענו אמיתי. אתם אוהבים כשבנות
בנים אתם אוהבים כשבנות מתחילות איתכם?
בנים אוהבים כשבנות קוראת לכם "חמוד"?
למה בנים לא אוהבים כשבנות קוראות להם "אחי"?
דברים שבנות אוהבות שבנים עושים ודברים שבנים אוהבים כשבנות עושות?
אתם אוהבים את זה כשבנות קשות להשגה?
בנים אתם אוהבים כשבנות שמות לק? ואיזה צבע הכי יפה לדעתכם?
בנים- אתה אוהבים כשבנות משחקות במחשב?
למה בנים לא אוהבים כשבנות קוראות להם אחי?
בנים: אתם אוהבים כשבנות רוקדות? או שזה מוריד לכם?
למה כשבנות רוצות לעשות דברים זה לא בסדר ולבנים מותר?