4 תשובות
זה די חוצפה אל תביאי טיפ
אנונימית
בקשי פיצוי. זה בושה חרפה אפילו שיש לחץ, שיעדכנו מראש, אפילו אם מאחר בשעתיים, שיעדכנו. אין סיבה שיאחר, אין לחץ בכבישים ולדעתי גם על הפיצות אין לחץ מי יודע מה
לא הגיוני בכלל.ואם היית במקומך היתי שוברת אותם,ממש מסכנה מרחמת עלייך.שיגיע תעדכני
שואל השאלה:
לא תאמינו, בדרך כלל אני ממש לא מתעצבנת בגלל דברים כאלה אבל עכשיו זה חצה גבול מסויים.
התקשרתי שוב לסניף והם טענו שעוד כמה דקות זה יישלח(אחרי רבע שעה מהשיחה הקודמת שגם שם טענו שעוד כמה דקות זה יישלח)
ביקשתי לבטל והיא אמרה לי אין בעיה אני אבטל לך אבל אני לא מחזירה את הכסף!! זה נראה לכם הגיוני? שאני אפסיד מכל הכיוונים גם הפיצה לא הגיעה אחרי שעתיים וגם בסוף אני אשלם על כלום. שלא נדבר על היחס המזלזל של הקופאית!
השארתי להם פנייה, אני מקווה שהם יענו מהר כי אחרת אני אפרסם את החוצפה הזאת רשת בינלאומית.
לא תאמינו, בדרך כלל אני ממש לא מתעצבנת בגלל דברים כאלה אבל עכשיו זה חצה גבול מסויים.
התקשרתי שוב לסניף והם טענו שעוד כמה דקות זה יישלח(אחרי רבע שעה מהשיחה הקודמת שגם שם טענו שעוד כמה דקות זה יישלח)
ביקשתי לבטל והיא אמרה לי אין בעיה אני אבטל לך אבל אני לא מחזירה את הכסף!! זה נראה לכם הגיוני? שאני אפסיד מכל הכיוונים גם הפיצה לא הגיעה אחרי שעתיים וגם בסוף אני אשלם על כלום. שלא נדבר על היחס המזלזל של הקופאית!
השארתי להם פנייה, אני מקווה שהם יענו מהר כי אחרת אני אפרסם את החוצפה הזאת רשת בינלאומית.
באותו הנושא: