7 תשובות
קפיטליסטית
סוציאליסט. קפיטליזם הורס את העולם
אני בעד משהו באמצע, כמו שישראל יודעת לשלב טוב בין שניהם
שיהיה שוק חופשי אבל שהמדינה גם תעזור לאזרחים ותממן דברים בסיסיים כמו רפואה לימודים ביטוח לאומי וכו
סוציאליזם בדרך כלל מוביל לדיכוי ולהשתלטות של הממשלה על האזרחים וקפיטליזם פשוט שם *** על העניים ומעודד אותנו לקנות מלא דברים שאנחנו לא צריכים
אנונימית
מה כל אחד אומר?
אנונימית
אני מסכימה אם אנונימית.
גם לקפיטלזם וגם לסוציאליזם יש חסרונות, הכי טוב באמצע. לדאוג למתקשים אבל כן גם לשמור על חופש.
אני תומך בקפיטליזם יהודי.
צריך שוק חופשי, אך מנגד חובה לזכור שיהודי חייב לעזור ליהודי. זאת אומרת שצריך לעזור לחלשים שבחברה.
קומוניסט
אנונימי