8 תשובות
מסכימה
לגמרי. אם הייתה לי חברה שכל יום מעלה תמונות חושפניות שלה אז לא הייתה לי חברה מלכתחילה
תכלס
אנונימית, אחרי דיונים ארוכים מעמיקים ומייגעים החלטתי שאני סולח לך
שואל השאלה:
חחחחחח
אנונימית
נכון
שואל השאלה:
nadal התכוונתי לתת לך את הפרח גם על ההסבר וזה, סליחה:(
אנונימית