5 תשובות
באג
גם לי זה קרה
זה סתם באג
זה יעבור
זה סתם באג
זה יעבור
זה באג, גם לי זה קרה.
פניתי אל צור קשר ואז זה לא קרה יותר (לא יודעת אם בגלל שהם טיפלו בזה או שזה סתם נפתר מעצמו).
פניתי אל צור קשר ואז זה לא קרה יותר (לא יודעת אם בגלל שהם טיפלו בזה או שזה סתם נפתר מעצמו).
זה באג שקורה לפעמים
זה באג באפליקציה כנראה
באותו הנושא: