8 תשובות
האמת שגם אני
כנל. אני שונאת ללכת לשם.
גם אני אבל זה חרא שגם עם אףשר לצאת מהבית אוף היו לי מחא דברים
אנונימית
יכול להבין מאיפה זה נובע, אבל ובכן הדבר המדכא הזה נתן לך עזרה ענקית בחיים, אבל אני לא אומר שצריכים לאהוב את זה אלה להעריך שיש כזה דבר
ואני מאמין שאת לא היחידה.
ואני מאמין שאת לא היחידה.
הסיבה היחידה שאני מתגעגע לבית ספר זה בגלל החברים,
ללימודים אני בכלל לא מתגעגע(תכלס מה יש להתגעגע ללימודים אם יש למידה מרחוק)
ללימודים אני בכלל לא מתגעגע(תכלס מה יש להתגעגע ללימודים אם יש למידה מרחוק)
אני אוהבת דווקא
שואל השאלה:
הייתי רוצה לצאת החוצה ברור אבל לא לבית ספר
הייתי רוצה לצאת החוצה ברור אבל לא לבית ספר
אנונימית
כנל. הייתי בטוחה שאני היחידה. קצת משעמם בבית אבל עדיף להיות בבית מאשר במקום המזעזע והדיכאוני הזה
באותו הנושא: