התחברות הרשמה

אתם מרגישים את התחושה שחסר לך משהו ואתה לא יודע מה???

8 באפריל 2020, 06:16
הרגשה    
7 תשובות
כן.
W
Wikipedia
כןן
ס
סבתא של כיפה אדומה
10 ס"מ
כ
כוכב הדרום
וואי למה זה כלכך אני
Y
Yeet.
כן
ט
טיפשונת^
כן
q
qoya
כן.
א
אלכסשה
באותו הנושא:
מה אתם מרגישים שחסר לכם עכשיו בחיים?
גם אתם מרגישים כאילו משהו חסר לכם?
מה אתם מרגישים שחסר לכם עכשיו בחיים?
מה אתם מרגישים שחסר לכם החיים
מכירים את התחושה הזאת שלמרות שאתם לא לבד אתם מרגישים לבד?
האם גם אתם מרגישים שיש חלק בכם שמח ושיש בכם גם חלק שהוא פנימי יותר שהוא בוכה שחסר לו משהו משהו בפנים עמוק בתוככם שבוכה
אני מרגישה שחסר לי משהו... שינוי אולי?
אתם מרגישים שחסר לכם בגדים?
איך מרגישים צירים? כאילו מבחינת התחושה
מכירים את התחושה שבכל מקום אתם מרגישים לא שייכים?
אני לא יודעת כל כך איך להסביר את זה אבל אני מרגישה שחסר לי משהו בחיים...