5 תשובות
כי אני לא מאמינה וכן עושים סעודה
(בערך.. ארוחה)
(בערך.. ארוחה)
כי אני גויה כופרת ואני אשרף בגיהנום
אני לא מרגישה מחוברת מספיק לדת
בגלל שאני לא מאמינה
כי אני אתאיסט ושונא דתות ולא אכפת לי מהשטות הזו
באותו הנושא: