5 תשובות
כי אני לא מאמינה וכן עושים סעודה
(בערך.. ארוחה)
xm1
כי אני גויה כופרת ואני אשרף בגיהנום
אני לא מרגישה מחוברת מספיק לדת
בגלל שאני לא מאמינה
כי אני אתאיסט ושונא דתות ולא אכפת לי מהשטות הזו