7 תשובות
תגידי לה שזה חג והריב שלכן לא צריך להרוס את האווירה
שואל השאלה:
זה ריב כבר של חודשים שבכל פעם ב הוא מתפוצץ ועכשיו ממש רבנו פשוט
זה ריב כבר של חודשים שבכל פעם ב הוא מתפוצץ ועכשיו ממש רבנו פשוט
אנונימית
שים שירים על פול ווליום
אני כל כך מבינה אותך . אני עוברת את זה כל יום בל היום . אם תרצה לפרט אז בפרטי אבל בכללי פשוט תתעלם , תראה להם שאתה רמה מעל ושאתה לא צריך אותם
תנסי להגיד לה סליחה למרות שאני מניחה שגם את כועסת עליה, בכל זאת סדר פסח.
לקחת מצה עם שוקולד ולאכול, זה קצת מעודד...למה רבתם?יכולה לפרט?
תשים שירים פול ווליום להפריע
באותו הנושא: