6 תשובות
פחות משתיים
שואל השאלה:
אוי תודה לאל כי זה דוחה
אוי תודה לאל כי זה דוחה
אנונימית
נראה לי שבסביבות בקבוק - שניים אבל זה תלוי כמה מהר את משתכרת, לי זה לקח רק כוס יין
2
שואל השאלה:
את האמת שאני לא ממש שותה וודקה חחח פעם איבדתי הכרה ומאז אני לא שותה
את האמת שאני לא ממש שותה וודקה חחח פעם איבדתי הכרה ומאז אני לא שותה
אנונימית
תלוי כמה כוסות מוודקה את משתכרת?
באותו הנושא: