5 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו מדברים וזה יוצא בערך שעה
זה לא מוגדר
אנונימית
אני חושבת שכן, במצב של היום אי אפשר טכנית לצאת אז זה טוב שתשמרו על קשר דרך הואטסאפ, נסי ליזום איתו.ה גם שיחה בטלפון או בזום:)
אם אתם מרגישים שזה מספיק אז....
לדעתי לא צריך ממש שעה או זמן מסויים, תדברו כמה שבא לכם.... (:
ברור
זה אמור להרגיש לך נכון. אם זה מרגיש לך מספיק, מעולה. אם לא, תדברו יותר.