6 תשובות
וואלה לא יודעת גם אני שמתי לב לזה
חחח דווקא לפני שעה היו מליונים של ספאמים
שזה פשוט מטמטם . חח
שואל השאלה:
:(:
בשעה הזאת לרוב יש יותר מהצהריים דווקא
(מניסיון(
כולם עייפים מההגדה של פסח
היא הרגישה כמו 8 שעות חח
בטח בגלל פסח
חח אני לא חושבת שזה קשור לפסח^^

כי לפני כמה זמן היה פה מפוצץ יחסית