5 תשובות
עדיף שתקחי עכשיו מאשר שלא תקחי בכלל ותוותרי על יום
כמה זמן עבר מהשעה?
כן
אני לא יודעת בוודאות, אבל אם לא עברו 24 שעות מאז שהיית אמורה לקחת את הגלולה את יכולה לקחת אותה ולהמשיך לקחת בשעה שהיית לוקחת בה מלכתחילה (לא החדשה)
עדיף שפשוט תשימי שעון מעורר תקחי את הגלולה ותחזרי לישון.
שואל השאלה:
הייתי לוקחת בשעה שתיים ועכשיו אני קמה מאוחר ולא מספיקה פשוט באותה שעה
אז תקומי בשתיים רק בשביל הגלולה ותחזרי לישון אל תסתבכי עם השעות
באותו הנושא: