14 תשובות
he is
she is
it is
i am
you are
we are
they are
כשזה רבים מוסיפים are וכשזה יחיד זה בד"כ is
she is
it is
i am
you are
we are
they are
כשזה רבים מוסיפים are וכשזה יחיד זה בד"כ is
כשזה יחיד רושמים is
כשזה רבים רושמים are
דוגמה:
the phone is good
the phones are good
כשזה רבים רושמים are
דוגמה:
the phone is good
the phones are good
is כשמדובר בגופים he she it
are כשמדובר בגופים you they we
are כשמדובר בגופים you they we
is זה ליחיד, כמו "את", "אתה", "זה"(חפץ).
are זה לרבים, כמו "אנחנו", "אתם/ן", "הם"
are זה לרבים, כמו "אנחנו", "אתם/ן", "הם"
יחיד is
רבים are
וכשאת מתכוונת לעצמך i am
רבים are
וכשאת מתכוונת לעצמך i am
are שמדובר ברבים ( we, you, they)
is כשמדובר ביחיד (he, she, it)
וכנל על העצם שאת מדברת עליו במשפט
מכיוון וטלפון זה יחיד לכן את תשתמשי בis
is כשמדובר ביחיד (he, she, it)
וכנל על העצם שאת מדברת עליו במשפט
מכיוון וטלפון זה יחיד לכן את תשתמשי בis
אנונימית
כשרושמים יחיד זה is ברבים זה are
he is
she is
i am
you are
they are
we are
i *am hungry
you *are smart
we *are okay
she *is strong
she is
i am
you are
they are
we are
i *am hungry
you *are smart
we *are okay
she *is strong
is זה ביחיד
are זה ברבים.
she, he, it - זה יחיד (is)
you, they, we- זה רבים (are)
אז שכתבת בדוגמה phone, אז טלפון זה לא הם, גם לא אתה, ולא אנחנו.
טלפון זה it , שזה אומר שטלפון זה is
are זה ברבים.
she, he, it - זה יחיד (is)
you, they, we- זה רבים (are)
אז שכתבת בדוגמה phone, אז טלפון זה לא הם, גם לא אתה, ולא אנחנו.
טלפון זה it , שזה אומר שטלפון זה is
לא רוצה לחפור פה עוד כי כולם עונים אותו דבר אבל the phone is good זה המשפט הכי לא הגיוני ששמעתי בחיי(מבחינת תוכן, דיקדוקית הוא נכון) זה פשוט לא נשמע טוב, אז עדיף שתשני אותו.
אנונימית
בהווה:
את הפועל "is" שמים בhe, she וit.
את הפועל are" שמים בyou, we, they
את הפועל "am" שמים רק בi.
בעבר:
בעצם "was" זה "is" רק בעבר, אז שמים אותו בhe, she, it.
בעצם "were" זה are רק בעבר, אז שמים אותו בwe, you, they.
חוץ מזה, אין פועל עבר ספציפי ל"am", ולכן צריך לכתוב (ולהגיד) i was.
בעתיד:
אין לי מושג, זה נראה לי אותו דבר כמו בהווה (אימוג'י צוחק + אימוג'י מובך)
את הפועל "is" שמים בhe, she וit.
את הפועל are" שמים בyou, we, they
את הפועל "am" שמים רק בi.
בעבר:
בעצם "was" זה "is" רק בעבר, אז שמים אותו בhe, she, it.
בעצם "were" זה are רק בעבר, אז שמים אותו בwe, you, they.
חוץ מזה, אין פועל עבר ספציפי ל"am", ולכן צריך לכתוב (ולהגיד) i was.
בעתיד:
אין לי מושג, זה נראה לי אותו דבר כמו בהווה (אימוג'י צוחק + אימוג'י מובך)
אנונימית
is זה ב he, she, it
are זה בכל שאר הגופים
are זה בכל שאר הגופים
^אין דבר כזה לדוגמה i are beautiful.
צריך לכתוב ולהגיד i am beautiful.
את צריכה להשקיע בללמוד דקדוק.
צריך לכתוב ולהגיד i am beautiful.
את צריכה להשקיע בללמוד דקדוק.
אנונימית
אני בן ואני יודע את זה.
שכחתי מi~
את/ה צריכ/ה להפסיק להעיר לאנשים על שטויות כי זה לא מעניין אף פאקינג אחד.
שכחתי מi~
את/ה צריכ/ה להפסיק להעיר לאנשים על שטויות כי זה לא מעניין אף פאקינג אחד.
באותו הנושא: