8 תשובות
שואל השאלה:
זה מה שרשמו פה אני לא יודעת
אנונימית
אבל ממליצה לך בפעם הבאה לחשוב לפני שגם את עושה ספוילר ולרשום אזהרה או משהו... זה יהיה נחמד יותר
^לא מסכימה
הייתה מעולה ומעניינת
זה לא שמועות מה עובר עליכם אנשים, היא מתה (עם כל העצב שבדבר)


אבל חבל לך, שספויילר אחד יהרוס לך את כל הסדרה, סדרה ממש חובת צפייה
אנונימית
גם לי עשו את הספויילר הזה באינסטה . רציתי לבכות אני רק בעונה 2:(
תודה על הספויילר
מה?? ניירובי מתה
אנונימי