14 תשובות
שהם כפויי טובה למי שברא אותם.

אין להם חלק לעולם הבא.
גועל נפש.איכס פשוט נוראי שיש כאלה ילדים
גם אצלי... עד היום הליצן של הכיתה אומר שהגשם זה הפיפי של אלוהים נו מה הוא בן 5?!
אנונימית
אני לא מאמינה באלוהים כל כך אבל הדבר הכי בסיסי בעולם זה לכבד אמונה.
נכון לגמרי^^
יש כאלה שפשוט לא מאמינים וזה משהו אחר הכל טוב ויפה כל אחד מה שהוא מאמין אבל לזלז ככה באמונה אחרת.. זה פשוט זוועה
אנונימית
לא מכבד וזה רק מראה משהו על הבן אדם שעשה דבר כזה. זה בסדר לא להאמין אבל למה לא לכבד ולזלזל ככה
אני אישית לא מאמין אבל הדרך שהיא בחרה ללכת זה דרך קיצונית אני חושב שאנשים לא צריכים להיות חלק מהחיים שלה היא נשמעת הזויה
גם אם אנשים לא מאמינים אין שום סיבה לזרוק ספר תנך ולזלזל באמונה של אדם אחר איש איש באומנה יחיה❤ חג שמח חברים
מגעיל, אין להם כבוד לכלום כנראה
פשוט גועל נפש, הם כפויי טובה למי שברא אותם, לא חייב להאמין אבל לא לזרוק ספר תורה, זה לא מחברת זה לא סתם דפים, זה קדוש, כנראה שלאנשים האלו אין כבוד לכלום וגם לא יהיה...
גועל נפש, בלי קשר לדת.
גם אם היא לא מאמינה, זו לא סיבה להתייחס ככה.
קצת כבוד.
(ברור שעוד יותר כי זה במקרה מי שיצר אותה ואת כל מה שהיא מכירה ותכיר בחיים האלו...אבל זו כבר דעתי ותורתי :))
אין לי איך להסביר כמה זה מגעיל אותי, גם אם אנחנו לא מאמינים באותו דבר צריך לכבד, זה דבר בסיסי.
איכ מזעזע
פשוט מזעזע
ילדת חסרת ערך וכבוד !!!!!
אני לא מאמינה, אבל באמת שזה נוראי. אני בחיים לא יעשה כזה דבר, וגם אם אתה לא מאמין זה כבוד בסיסי....