4 תשובות
לא, אף אחד לא מאושר ב100%. תמיד יש חרא כלשהו בחיים.
אני לא חושבת שיש מישהו אחד שבאמת מאושר, וגם אם כן אושר זה דבר זמני והחיים בנויים מתקופות. כלומר - עכשיו אני יכולה להגיד שהכי טוב לי בעולם ואני מאושרת אבל בעוד שבוע או יותר פתאום יקרה משהו שיעשה לי רע ואז אני לא אהיה מאושרת יותר. תקופות בקיצור.
לא כולם הרוב כן
לא
באותו הנושא: