22 תשובות
לא
לא (:
כן ככה גברים ירצו אותי
אנונימי
לא
גברים שאוהבים גברים בכל מקרה ירצו אותך
חד משמעית לא
לא.
פעם רציתי
עכשיו ממש לא
אנונימית
כן אבל ליום אחד לא לתמיד בישביל שלא יהיה לי כאבי מחזור וכאבי גדילה בחזה כי זה כואב רצח מזל שיש כדורים וכמובן להשתין בעמידה
לא
האמת שכן
לא.
אם את מתכוונת ניתוח לשינוי מין אז לא.
אם את מתכוונת שכאילו מלכתחילה הייתי יכולה לבחור להיוולד גבר אז. רק בימים של המחזור אני מצטערת שנולדתי אישה כי אני ממש סובלת. ובכל שאר הימים שאני לא במחזור אני שמחה שנולדתי אישה. כי גבר זה דבר מלוכלך ומגעיל.
אנונימית
כןכןכן
להיות גבר זה הרבה יותר קל
בחורה, ועם הגברים של היום הייתי מעדיפה להיות לסבית
אנונימית