11 תשובות
אני אישה חחח
מניחה שלי ולבעלי יהיה אותו תפקיד - לפרנס את המשפחה ולגדל את הילדים.
מניחה שלי ולבעלי יהיה אותו תפקיד - לפרנס את המשפחה ולגדל את הילדים.
שואל השאלה:
^ התכוונתי תפקידים כמו בישול כביסה ניקיון פרנסה וכו'
^ התכוונתי תפקידים כמו בישול כביסה ניקיון פרנסה וכו'
אפשר לעשות מינוס לשאלה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא, למה?
לא, למה?
אני מניחה שנתחלק בין המשימות, או שנעשה לפי הימים שנוחים לנו.
אז אמרתי, יהיה לנו את אותם תפקידים. נעשה הכל ביחד
שואל השאלה:
^אוקיי,
תנעצו בבקשה אני רוצה שעוד יראו ויכתבו זה ממש חשוב!
^אוקיי,
תנעצו בבקשה אני רוצה שעוד יראו ויכתבו זה ממש חשוב!
קודם כל היא לא האישה "שלנו". היא אישה בדיוק כמו שאתה גבר. ולא צריך להיות הרבה הבדל בתפקידים. מחלקים את מה שצריך לעשות בבית בין בני הבית וכל אחד עומד בחובות שלו. זה נחמד אם רוצים לעזור אחד לשניה. ואם יש ילדים שני ההורים צריכים להשקיע בדיוק את אותו כמות הזמן והמאמץ.
נחלק את התפקידים ביננו (אני כביסה, הוא בישול...)
שואל השאלה:
^ כתבתי שלכם ושל האישה שלכם..
אבל בכל מקרה.. בסדר
^ כתבתי שלכם ושל האישה שלכם..
אבל בכל מקרה.. בסדר
נחלק איך שנוח לנו לפי השעות שאנחנו פנויים ומה כל אחד מעדיף לעשות. אני מתכננת לעבוד במשרה מלאה ולהרוויח לא פחות מהגבר שאני יוצאת איתו(מתכננת עבודה די ריווחית) ואין סיבה שהמטלות לא יחולקו בנינו באופן שווה.
אנונימית
באותו הנושא: