2 תשובות
להבין שסבתא שלך לא הייתה רוצה שהחיים שלך יעצרו. אני יודעת שזה קשה אבל אני בטוחה שהיא הייתה רוצה ועדיין רוצה שיהיה לך טוב.
אם את רוצה לדבר עם מישהו את מוזמנת לדבר איתי, איבדתי את שני הסבים שלי אז אני ממש מבינה את הכאב שלך
אם את רוצה לדבר עם מישהו את מוזמנת לדבר איתי, איבדתי את שני הסבים שלי אז אני ממש מבינה את הכאב שלך
משתתפת בצערך
פשוט תתאבלי,זה בסדר,אבל תשתדלי כמה שיותר לאכול.
ואי אפשר להוריד שני קילו ביום,זה פשוט בגלל שלא אכלת. כשתאכלי את תראי שזה לא קשור.
פשוט תתאבלי,זה בסדר,אבל תשתדלי כמה שיותר לאכול.
ואי אפשר להוריד שני קילו ביום,זה פשוט בגלל שלא אכלת. כשתאכלי את תראי שזה לא קשור.