התחברות
הרשמה
מתי אנג'לה החתולה הופכת להיות יותר גבוהה לגדולה (My Angela)
באיזה שלב?
10 באפריל 2020, 23:30
גיל
התבגרות
2 תשובות
אם את רוצה שאני אענה לך על זה תבני מכונת זמן ותחזרי כמה שנים אחורה
כ
כן יש לי פות והוא שמח
שואל השאלה:
אוקיי..
ס
סנןפי
באותו הנושא:
זה אפשרי להיות גבוהה יותר מהאמא והאבא?
מה לדעתכם יותר יפה להיות נמוכה (1.54-1.61) ויפה או גבוהה (1.70+) ויפה?
מה יותר פאדיחה להיות הכי נמוכה בכיתה(שכל הכיתה גבוהה) או להיות הכי גבוהה (שהכיתה נמוכה)?
אני חייבת להיות גבוהה יותר אין מצב שאני נשארת בגובה הזה אני רוצה להיות דוגמנית.
זה אפשרי להיות יותר גבוה מההורים שלך?אתם יותר גבוהים מההורים שלכם?
בנים אתם מעדיפים להיות גבוהים יותר מהבחור/ה או יותר נמוכים? ובנות אתם מעדיפות להיות גבוהות יותר מהבחור/ה או יותר נמוכות
מה יותר נורא להיות נמוכה ממש (1.50-) או להיות גבוהה ממש (1.77+) ולמה?
מה עדיף - להיות 6-7 ס"מ יותר גבוה מהממוצע או להיות 12 ס"מ יותר גבוה מהממוצע ?
מה עדיף יותר: להיות שמנה - אבל גבוהה להיות רזה - אבל נמוכה פליז תענו!
איך להיות גבוהה יותר?
זה לא אמור להיות מוזר שאני אהיה יותר גבוהה מהבן זוג שלי נכון?