8 תשובות
אין סיבה לדאוג.
אני רבתי עם הבת זוג שלי והנה היא אקסית.
אני רבתי עם הבת זוג שלי והנה היא אקסית.
הכל טוב, אני חושבת שזה מעולה שאתם לא רבים אלא מנסים לפתור את זה, ריבים זה סתם מיותר וטיפשי :)
אין שום סיבה לדואג ממי
הרבה זוגות רבים, נכון. אבל זה לא הופך את הזוגיות שלהם ליותר טובה.
את בטוחה בקשר הזה? אוהבת את בן הזוג שלך?
אם כן, אז אתם זוג אמיתי בדיוק כמו כל זוג שרב. אל תקשיבי למה שחברות שלך אומרות.
ואגב, דיבייט זו דרך ממש טובה לפתור חילוקי דעות לדעתי.
את בטוחה בקשר הזה? אוהבת את בן הזוג שלך?
אם כן, אז אתם זוג אמיתי בדיוק כמו כל זוג שרב. אל תקשיבי למה שחברות שלך אומרות.
ואגב, דיבייט זו דרך ממש טובה לפתור חילוקי דעות לדעתי.
זה מדהים והלוואי עליי קשר כזה. ריבים זה לא דבר טוב ואם הכל טוב אז למה להוסיף רע? אתם נשמעים מדהימים!!
היי הכל טוב רק את יכולה להגיד לעצמך אם המערכת יחסים שלך בריאה. לפי מה שאת כותבת היא בריאה מאוד! האמירה שזוגות שלא רבים הם לא יציבים נובעת מזה שככול הנראה אין ביניהם מספיק ביטחון כדי לחשוף את הדעות שלהם או שהם מסתירים בבטן דברים ולא אומרים את מה שיושב להם על הלב משום שהן לא מרגישים בנוח או מפחדים לריב.. נראה שזה לא מה שיש לכם אז הכל טוב..
מי אמר שזה לא בסדר?אתם מדברים על הדברים וזה מה שבעצם לא גורם לפרידה
והרי החזקתם המון זמן זה רק בזכות זה:)
והרי החזקתם המון זמן זה רק בזכות זה:)
כשקראתי את השאלה הייתי בהיכון לרשום לך שזה "לא בריא ומוזר", אבל אז כשציינת שכן יש ביניכם חילוקי דעות אבל אתם יודעים לעבוד על זה שינית לי את כל הפרספקטיבה, לא רק שזה בסדר זה גם בונוס בזוגיות שלכם ומשהו מאוד ראוי להערכה שאתם יודעים להבין אחד את השני ולהיות סבלניים, חברות שלך לדעתי סתם מדברות ממקום של קנאה באיזשהו מקום, הזוגיות שלכם בסדר גמור.
באותו הנושא: