3 תשובות
אל תתני לאנשים לנצל ולפגוע בך.
תלמדי לשים גבולות תעמדי על שלך במקרים מסוימים שאת מרגישה שאת צריכה להילחם על זה
אני מכיר את הפוזיציה הזו טוב מאוד. הקטע, שאת לא צריכה לחשוב "אני פוחדת לעמוד על שלי", את צריכה לדעת מתי מנצלים אותך. אנשים כנראה יגידו "אל תהייה פריירית", עכשיו זה לא נכון. את צריכה לזהות מה זה ניצול ומה זה טובה, האם זה בא ממקום רע או כבקשה, זה תלוי. אם את באמת פשוט לא מסוגלת, תתאמני על חבר/ה טובים או הורים על איך לדבר חזרה, זה אמור לאמן אותך, במיוחד אם הם תומכים.
אם את מרגישה שמנצלים אותך לכי לאותם אנשים תלמדי מהם את השיטות שלהם לניצול וגניבת שיעורי בית ככה גם אם תריבי איתם תגידי שלמדת מהם ואז עמדת על שלך