3 תשובות
לא יודעת אבל למה לא להכין? זה הרבה יותר טעים וגם לא תיהיי תלוייה באחרים
תכף כל המקומות יסגרו עם הקורונה הזאת
בדקי אם בית הפנקייק או בנדיקט עושים משלוחים. גם לדומינוס פיצה יש פנקייק הולנדי.
תזמיני מבית הפנקייק כאיךו עם וולט או משהו כזה