10 תשובות
לא ממש לא
אין כל כך מה לעשות בעניין הזה תחשבי שאנחנו בבית במקום ללמוד מפסידים חומר שאו שבחופש נשלים אותו , או בשנה הבאה עם מלא חומר חדש.
זה עדיף
עריכה: על מה המינוסים? זאת הדעה שלי
זה עדיף
עריכה: על מה המינוסים? זאת הדעה שלי
אין מה להתנגד. הם מקבלים את החופש לפני.
אמנם לא יוצאים וקיץ בלה בלה. אבל אתם בבית.
שואל השאלה:
אנחנו לא הלכנו לבית ספר כולה שבועיים, מי שמע כמה חומר הפסדנו, והחופש שיש לנו עכשיו הוא חופש שעם קורונה, בלי קורונה היה אמור להיות, וזה לא פייר כי אנחנו ממשיכים ללמוד למידה מקוונת מרחוק, ולא יודעת איך אצלכם אבל בלמידה מקוונת אנחנו לומדים יותר משלמדנו בבית ספר
אנחנו לא הלכנו לבית ספר כולה שבועיים, מי שמע כמה חומר הפסדנו, והחופש שיש לנו עכשיו הוא חופש שעם קורונה, בלי קורונה היה אמור להיות, וזה לא פייר כי אנחנו ממשיכים ללמוד למידה מקוונת מרחוק, ולא יודעת איך אצלכם אבל בלמידה מקוונת אנחנו לומדים יותר משלמדנו בבית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
איזה חופש בדיוק? להיות תקוע כל היום בין ארבע קירות עם כל המשפחה בלי יכולת לצאת ולבלות וכלום? איך אתה יכול להשוות את זה לחופש גדול? שיש מסיבות ואפשר לצאת וים ובריכה ומפגשים עם הרבה אנשים, איך אתה מסוגל להשוות בכלל?
איזה חופש בדיוק? להיות תקוע כל היום בין ארבע קירות עם כל המשפחה בלי יכולת לצאת ולבלות וכלום? איך אתה יכול להשוות את זה לחופש גדול? שיש מסיבות ואפשר לצאת וים ובריכה ומפגשים עם הרבה אנשים, איך אתה מסוגל להשוות בכלל?
אנונימית
חח מה נדלקת. אני אישית בחור של בית ושל רוגע, זה שאת בהייפים של מסיבות הכל טוב ויפה. עממה, זה זמן טוב להכיר את עצמכם ולדעת להתמודד עם עצמכם, לבדר את עצמכם ולא להישען על אחרים כמו רוב המדינה..
אני לא נגדך. ותכף אסביר למה. תחשבי מהנקודת מבט של המקבלי החלטות - הייתי במקום הזה. הייתי במקום הזה שאחרים לא מבינים שאין אופציה אחרת וזה מתפשט ואי אפשר לעצור את האי הבנה. פזיזות ויהירות.
זה המצב. ועם המצב הנוכחי קיימות שלושה אפשרויות: ללמוד על החופש הגדול עם פחות ימיי חופשה. לדחוס כמה שיותר לימודים בשנה הבאה בשביל לצמצם את הפער או במידה וזה הרבה מאוד חומר - לא להחשיב את השנה הנוכחית.
זה המצב. ועם המצב הנוכחי קיימות שלושה אפשרויות: ללמוד על החופש הגדול עם פחות ימיי חופשה. לדחוס כמה שיותר לימודים בשנה הבאה בשביל לצמצם את הפער או במידה וזה הרבה מאוד חומר - לא להחשיב את השנה הנוכחית.
שואל השאלה:
איזה זמן להכיר את עצמו? יש אנשים שנכנסים לדיכאון מההסגר הזה וזה מוכח, אין מה לעשות, צריך אנשים.
והחופש שלנו עכשיו אי אפשר להחשיב אותו אפילו חופש.
ובינתיים אנחנו לא הלכנו לבית ספר כולה שבועיים, זה לא הרבה חומר שפוספס ואיך אתה מסביר את זה אם בלמידה המקוונת אנחנו לומדים כפול ממה שלמדנו בבית ספר?
זה גם לא פייר כי למה לקחת לנו את החופש אם אנחנו ממשיכים ללמוד? אם זה באמת יקרה, אין שום התחשבות לבני נוער.
איזה זמן להכיר את עצמו? יש אנשים שנכנסים לדיכאון מההסגר הזה וזה מוכח, אין מה לעשות, צריך אנשים.
והחופש שלנו עכשיו אי אפשר להחשיב אותו אפילו חופש.
ובינתיים אנחנו לא הלכנו לבית ספר כולה שבועיים, זה לא הרבה חומר שפוספס ואיך אתה מסביר את זה אם בלמידה המקוונת אנחנו לומדים כפול ממה שלמדנו בבית ספר?
זה גם לא פייר כי למה לקחת לנו את החופש אם אנחנו ממשיכים ללמוד? אם זה באמת יקרה, אין שום התחשבות לבני נוער.
אנונימית
סנטה קלאוס
אם היו יודעים לנהל את את השיעורים המכוונים לא הייתה בעיה ולא היה חומר שצריך להשלים.
דבר ראשון, לא אמורים לשנות לנו את המערכת.
צריכים להשאיר אותה כמו שהיא ולהשאיר את השעות לימוד כמו שהן כדי לא לשנות את השגרה.
יהיו אותן הפסקות, כל תלמיד ומורה יפעיל שעון מעורר כדי לדעת מתי נגמרת ההפסקה, אין לתלמידים סיבה לא לעשות זאת כי כמובן שירשמו חיסורים או איחורים אלא אם כן למישהו היה קשה להתחבר.
כל שיעור יהיה פשוט בזום או מהמשוב ואני לא רואה בזה בעיה שיפעלו לפי המערכת הישנה.
ככה אין מצב שיהיה חומר שנפספס.
דבר שני, שלא יהיה מצב שבו נותנים לנו עבודות במקום ללמד אותנו שיעור מכוון, לא אשמתי שהמורים מתעצלים! אני לא צריכה לעשות עבודה שלוקחת 3 או 5 שעות ולקבל ממנה התקף חרדה במקום לנהל שיעור בזום.
דבר שלישי, שבמקום מבחנים יהיו עבודות אבל לא כמה עבודות, לא עשר ולא חמש במקצוע 1! עבודה אחת במקום מבחן 1.
דבר רביעי ואחרון, לא יחולקו שיעורי בית בכל המקצועות, שזה יהיה כמו בלימודים הרגילים.
בבית הספר, נתנו בעיקר במתמטיקה, ערבית, אנגלית... מידי פעם בביולוגיה כימיה, פיזיקה....
כלומר, עצם זה שאנחנו בבית לא יקנה למורים זכות לתת יותר שיעורים מהרגיל, לא יתנו לנו שיעורים בכל המקצועות.
הינה, פתרתי את הבעיה אני לא מבינה למה זה כל כך קשה למשרד החינוך ולמה חייבים לשנות את כל השגרה רק בגלל שאנחנו בבית.
אם היו יודעים לנהל את את השיעורים המכוונים לא הייתה בעיה ולא היה חומר שצריך להשלים.
דבר ראשון, לא אמורים לשנות לנו את המערכת.
צריכים להשאיר אותה כמו שהיא ולהשאיר את השעות לימוד כמו שהן כדי לא לשנות את השגרה.
יהיו אותן הפסקות, כל תלמיד ומורה יפעיל שעון מעורר כדי לדעת מתי נגמרת ההפסקה, אין לתלמידים סיבה לא לעשות זאת כי כמובן שירשמו חיסורים או איחורים אלא אם כן למישהו היה קשה להתחבר.
כל שיעור יהיה פשוט בזום או מהמשוב ואני לא רואה בזה בעיה שיפעלו לפי המערכת הישנה.
ככה אין מצב שיהיה חומר שנפספס.
דבר שני, שלא יהיה מצב שבו נותנים לנו עבודות במקום ללמד אותנו שיעור מכוון, לא אשמתי שהמורים מתעצלים! אני לא צריכה לעשות עבודה שלוקחת 3 או 5 שעות ולקבל ממנה התקף חרדה במקום לנהל שיעור בזום.
דבר שלישי, שבמקום מבחנים יהיו עבודות אבל לא כמה עבודות, לא עשר ולא חמש במקצוע 1! עבודה אחת במקום מבחן 1.
דבר רביעי ואחרון, לא יחולקו שיעורי בית בכל המקצועות, שזה יהיה כמו בלימודים הרגילים.
בבית הספר, נתנו בעיקר במתמטיקה, ערבית, אנגלית... מידי פעם בביולוגיה כימיה, פיזיקה....
כלומר, עצם זה שאנחנו בבית לא יקנה למורים זכות לתת יותר שיעורים מהרגיל, לא יתנו לנו שיעורים בכל המקצועות.
הינה, פתרתי את הבעיה אני לא מבינה למה זה כל כך קשה למשרד החינוך ולמה חייבים לשנות את כל השגרה רק בגלל שאנחנו בבית.
באותו הנושא: