6 תשובות
קודם כל תלתלים.זה אהבה תלתלים זה אופי אני חולה על תלתלים ולי יש שיער חלק
אז על תהרסי אותו ותשאירי ככה את מהממת
שנה ואולי כמה חודשים מניסיון (היה לי גלאח חצי ראש וגידלתי אותו,אני מתולתלת)
אנונימית
לקח לי בערך שנה וחצי עד לכתפיים. אבל עשו לי ממש קרחת 0. לגבי השאלה השניה- אין לי מושג איך לשכנע כי אותי הכריחו לעשות קרחת..
אנונימית
תלוי בקצב צמיחה שלך , תנסי להגיד לה שזה רק שיער ושהוא צומח מהר ושזה לא בעיה ושזה יעשה לך את השיער יותר בריא
זה תלוי אם השיער שלך גודל מהר או לא.
משהו בסביבות השנתיים או יותר. תלוי בקצב הצמיחה שלך