6 תשובות
זה לא אומר שום דבר.
זה אומר שאת תקשורתית, וזה גם אומר שיש לך פוטנציאל טוב לפוריות (כלומר, אם לא תקלקלי, אז בקלות תיכנסי להריון, בקלות תלדי ולא תפילי). בלי עין הרע.
לאגודל שברגל קוראים בוהן. גם לי אצבע שניה ארוכה יותר. אין לכך חשיבות. אצלי אצבע שניה מחוברת בקרום עד מחצית אורכה לשלישית. זאת תכונה העוברת בתורשה במשפחתי. ושוב, לא היו לאלה או לאלה משמעות מלבד מה שאנו בבורותנו מנסים לתת להם משמעות מיסטית. אנו מה שהטבע בחר להעביר מדור לדור ומאבותינו לנו. כל טוב והכיקר הבריאות
זה אומר שהבוהן השניה שלך ארוכה יותר משאר הבהונות. זה הכל.
ברפלקסולוגיה זה אומר שלאדם תפיסה מפותחת וגישה לגבי אינטראקציה עם אנשים אחרים.
אנונימית
אישית אני לא יודע אם זה אומר משהו. אני מכיר בן אדם שיש לו ברגליים שתי אצבעות מחוברות כמו קרומי שחייה כאלה והוא אדם בסדר גמור וזה לא מפריע לו ששאלתי אותו.
באותו הנושא: