4 תשובות
שואל השאלה:
^^ האמת שאין מטרה זה סתם מעניין אותי לדעת מה הטעם של בנים
^^ האמת שאין מטרה זה סתם מעניין אותי לדעת מה הטעם של בנים
אנונימית
שואל השאלה:
^אני משחקת במיקמק ובאקולוקו זה נחשב?
^אני משחקת במיקמק ובאקולוקו זה נחשב?
אנונימית
שואל השאלה:
יופיי
יופיי
אנונימית
שואל השאלה:
^לתאר חח מה מה עכשיו
^לתאר חח מה מה עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: