5 תשובות
עוד 8 ימים יום הקאנביס הביןלאומי 20.4
ואומרים שסטלנים חיכו לאפריל 2020 כי זה כאילו חודש שלם של 4:20
זה מין משהו מוסכם כזה בכל העולם שב4:20 מדליקים ג'וינט
זה התחיל מחבורה של ילדים בשנות ה80 נראה לי שהיו מתאספים כל יום אחרי הבית ספר ב4:20 והולכים לעשן, הם גם חיפשו שדה של קנאביס או משהו כזה, והם התחילו להשתמש ב4:20 כשם קוד לעישון
וזה התגלגל לכל מיני אנשים והתחילו להשתמש בזה בפלאיירים וכאלה
ומשם זה הופץ לכל העולם
מעולם לא שמעתי על כך.
חבורה של ילדים הלכו לעשן ב4:20 ליד פסל אחרי שלמדו באוניברסיטה