5 תשובות
זה דוהה לגמרי
זה חרא עשיתי פעם אחת וזה פשוט יצא לא שווה חלק נשאר חלק ירד
שואל השאלה:
לא עם דיו של עט עם דיו של קעקועים
כבר עשיתי עם דיו של עט כי אני אימפולסיבית, לשואלים איך יצא העור שלי לא שיתף פעולה ולא משנה כמה עמוק דקרתי וכמה פעמים זה פשוט לא עבד :)
עם דיו של עט? אני גם רוצה לעשות