9 תשובות
יש דברים שלא עושים
כי הם מתחרים
כי זה אסור בתכלית האיסור
רק נייק אדידס לא צריך
רק נייק אדידס לא צריך
כי זה ככ מפריע בעין, כי הם חברות שונות וזה לא קשור-לדעתי
הם חברות מתחרות..
אבל תלבשי מה שבא לך:)
לא יודעת, בעיניי זה יפה, יש שטוענים שזה לא מתאים כביכול מבחינת סטייל.
הן חברות מתחרות
שואל השאלה:
גם חזיית נייק עם הסמל בצד בקטנה ונעלי ספורט אדידס לא קשור ?
גם חזיית נייק עם הסמל בצד בקטנה ונעלי ספורט אדידס לא קשור ?
אנונימית
באותו הנושא: