7 תשובות
אני
סליחה אבל מה זה הבולשיט הזה?אריאנטור,ארמי..פשוט תגידו שאתם מעריצים שלה ונגמר הסיפור לא שאני מבינה למה לעזאזל להעריץ בן אדם שאתם לא מכירים פאקינג אישית
איפה המינוסים איפה
איפה המינוסים איפה
^לא הבנתי מה את רוצה? אריאנטורס זה השם של הפאנדום. כשלזמר יש קהילת מעריצים (פאנדום) אז לפאנדום גם ממציאים שם את יודעת... והמעריצים נקראים על שם הפאנדום זה לא המצאה מאתמול. ויש הבדל בין להיות סתם מעריצה לבין להחשיב את עצמך לחלק מהפאנדום
אנונימית
אני!
היי^^
אני בחיים לא יבין את הקטע..
אני אוהבת אותה
אבל זה מוזר לדבר עליה ורק עליה בצאט
אבל זה מוזר לדבר עליה ורק עליה בצאט
באותו הנושא: