10 תשובות
תגידי לו שהוא לא יגיד לך עם מי לצאת ותערבי את ההורים שלך
תסבירי לו שאת בוחרת להיות איתו ושרת אוהבת אותו וזה לא עינינו והוא לא מחליט
זה החיים שלך לא חיים של אח שלך, אז הכל בסדר תדברי עם אמא שלך ותגידי לה בגלל אם יהיה בעיה הי תדע
אנונימית
כן... לערב את ההורים עוזר בהכלט
שואל השאלה:
זה קרה לי כבר בעבר .. והוא גם לא ידבר איתי וזה מרגיש לי ממש רע !
זה קרה לי כבר בעבר .. והוא גם לא ידבר איתי וזה מרגיש לי ממש רע !
אנונימית
מי לא ידבר איתך? אח שלך?
שואל השאלה:
כן^
כן^
אנונימית
תערבי את ההורים הם יעזרו
שואל השאלה:
אני אוהבת שיש בבית אווירה טוב , ואני ואח שלי בקשר מאוד טוב וזה יהיה לי מאוד חסר שהוא לא ידבר איתי , אני שונאת שיש אווירה קרה בבית ..
אני אוהבת שיש בבית אווירה טוב , ואני ואח שלי בקשר מאוד טוב וזה יהיה לי מאוד חסר שהוא לא ידבר איתי , אני שונאת שיש אווירה קרה בבית ..
אנונימית
תספרי להורים שלך ותסבירי לאח שלך שזה לא עניינו
אנונימית
באותו הנושא: