13 תשובות
לא. זה יפה.
מה אני בת אבל הלוואי היה לי נמשים זה דבר מושלם
למה מוריד זה יפה
תקשיבי לי זה הדבר הכי יפה בעולם בנות עושות קעקועים של זה ואפילו עושות כל בוקר נמשים באיפור בחיים שלך אל תחשבי שזה מכוער הייתי מתה לנמשים זה באמת מושלם
שואל השאלה:
אבל זה כמו מן כתמים קטנים על הפרצוף למה שאנשים ירצו את זה בכלל אני ההיתי מעדיפה פנים נקיות מנמשים
אנונימית
זה מושלם בעיניי ותהיי בטוחה שבעיניי הרוב
ברור שרוצים את זה אני חושב שזה חמוד
שואל השאלה:
אני היחידה שחושבת שזה מכוער זה כמו כתמים קטנים על הפנים מה חמוד בזה
אנונימית
וואלה אין לי איך להסביר אבל זה יפה
אני בת, אבל נמשים זה מהמם גם לבנים וגם לבנות
אנונימית
מהה רציני שבנות עם נמשים חושבות שזה לא יפה? זה חלום של בערך כל בת זה מהמם תתגאי בזה אל תפגיני חוסר ביטחון בקשר לזה!
לא בן, אבל היום בנות עושות לעצמן נמשים באיפור וכל הפילטרים זה נמשים, זה הכי יפה תהיי גאה במי שאת!