13 תשובות
שואל השאלה:
פיכס
אנונימית
יאלה תתחילי סדרה חדשה
תראי סאוט פארק תאמיני לי שווה את זה
שואל השאלה:
איזה אנימה? תני המלצות ניסיתי כמה דברים ולא התחברתי.
(ניסיתי אינוישה, דד נוט, משהו עם מישהי שקוראים לה לוסי... לא זוכרת, מתקפת הטיטנים)
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת
יש משהו דומה
אנונימית
יוצא חמש פרקים חדשים
נכוןןן אני מתרגשתתת
יצא כבר
פשוט בנטפליקס ישראל לוקח זמן לתרגל
תיכנסי לאתר myfliker ותכתבי rick and morty ויש שם את הפרק השישי!!!
לתרגם* לא לתרגל
לראות יומני הערפד
לא לשאול את זה בסטיפס.
מה יש כבר לעשות?
אל תדאגי, ההמשך של עונה 4 יוצא ב3 במאי
בינתיים תראי סאותפארק ופמלי גאי