7 תשובות
את מדברת על הבדיחה של 'עשרה כושים נכנסו לבר,בר מתה'?אם לא,לא שמעתי על המקרה הנל
שואל השאלה:
נראלי מה זה? זה אמיתי?
אנונימית
לא זו בדיחה.מה שאני מדברת עליו
שואל השאלה:
כן משהו כזה
אנונימית
זו בדיחה גסה, שחורים ידועים כאנשים עם ז*ן גדול.
יש כאן גם משחק מילים: בר- המקום ששותים בו משקאות חריפים ומכירים אנשים וכל זה, ובר-שם פרטי.

כשאומרים נכנסו לבר מתכוונים הזדווגו עם בר, טוב בקיצור תביני לבד
וואי פשוט 10 שחורים זיווגו מישהי למוות
אוקי אז היא כן דיברה על הבדיחה