התחברות הרשמה

אז נזכרתי במשהו שקרה לא מזמן ואני מרגישה שיצאתי לא בסדר...

נזכרתי בפעם אחת שהייתי באוטובוס עם אוזניות (תמיד שאני עם אוזניות קורים דברים) בכל מקרה ישבתי בכיסאות ליד אישה (זקנה שאני לא מכירה) כאילו לא ליד מול כזה לא משנה, והיא היסתכלה אליי בנסיעה אני לא יודעת למה (ולא שמעתי כלום כי אני הייתי עם אוזניות) ולא ראיתי שהיא דיברה אליי או משהו, והיא הייתה עם קניות היא ישבה מול מישהו, ונפל לה משהו מהשקיות אבל הבנתי את זה רק קצת זמן אחר כך כי ראיתי איתה מחפשת משהו וגם את האיש והיא היסתכלה אליי לפעמים ואני לא יודעת למה, אז כזה היסתכלתי מסביבי לראות עם זה שם או משהו, אבל לא היה כלום אז חזרתי לשבת נורמאלי ואז הם הפסיקו לחפש, ואז לפניי שבאתי לרדת מהאוטובוס, היא ישבה עדיין היא היסתכלה אליי וחייכה כזה ולא הבנתי למה אז חייכתי בקטנה ממש כזה ויצאתי מהאוטובוס, והיא עדיין ישבה ואז כהמשכתי ללכת כמעט הייתי במעבר חצייה שזה רחוק מהתחנה היסתכלתי אחורה וראיתי אותה עם הקניות ועוד אישה מסתכלים אליי כאילו עשיתי משהו, ואני מרגישה ממש לא נעים, יצאתי לא בסדר?
13 באפריל 2020, 21:04
זיכרוןמצב רוחביטחון עצמייצאתי לא בסדר?    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
נזכרתי במשהו מהבית ספר שקרה לי השנה. המשך למטה
נזכרתי במשהו שקרה מזמן...
נזכרתי במשהו ממש מפחיד שקרה לי ולא יודעת איל לשחרר
נזכרתי במשהו שקרה בבית ספר תגידו אם יצאתי בסדר או מוזרה
נזכרתי במשהו, אפשר לפרוק?
נזכרתי במשהו שקרה מזמן אבל זה עושה לי ממש לחץ,איך לשכוח מזה?
תמיד אמרו לי שאני בוגרת לגילי והיום נזכרתי במשהו שקרה לי בגן
אני בבריכה בבית מלון, ונזכרתי במשהו לא טוב שקרה לי לא מזמן ואני עוצרת את עצמי מלבכות. יש פה מישהו שאפשר לפרוק אצלו?
נזכרתי במשהו שקרה לי שנה שעברה
הראשי תיבות של נ.ב זה נזכרתי במשהו או נזכרתי בדבר?
נזכרתי במשהו שקרה לפני המון זמן(שלוש שנים בערך)