4 תשובות
כן
לא
Rip
אני מעדיף שאם אני קורא לאחת מהן לא שתיהן יענו לי, הייתי מעדיף שיהיה להן שם שונה. אבל אני לא אפסול על דבר כזה, זה די שולי בעיניי.