18 תשובות
היא הייתה כרוכה אחריך ועכשיו אתה אחריה?
מה זה אומר בכלל?
שואל השאלה:
מה מה זה אומר
אנונימי
באיזה מובן זה מתבטא בדיוק?
היא שלחה לך הודעות ללא הפסק בעוד שאתה לא היית יוזם, ועכשיו כשהיא הפסיקה, אז אתה לא מרוצה מזה?

כי אם זו הסיבה, אני יכולה להבין למה היא איבדה עניין.

אבל אם לא, תסביר את עצמך.
כי זה לא מובן כלל.
שואל השאלה:
לא זה לא הסיבה היא םעם הייתה שולחה מלא ואני גם עניתי אבל לא כמות גדולה ועכשיו אחרי שנתיים הכל התהפך אני עכשיו משגע רוץה בהודעות ומתקשר בשביל שתסיים לב שמחפש אותה ומשחקת איתי
אנונימי
אם אתה לא רוצה להיות מובן מאליו עבורה, תסב את תשומת ליבה לכך על ידי הודעה שבה אתה שואל מדוע היא כבר לא מדברת איתך כמו בעבר והאם קרה משהו, או שעשית משהו.

מעבר לכך, אם התשובה שלה מתחמקת ולא מהלב, הייתי ממליצה לך לא להיות כרוך אחריה יותר, ולא לשלוח הודעות.

אין סיבה שתתייחס אל אנשים שלא מתייחסים אליך.
שואל השאלה:
שאלתי כמה פעמיים תמיד אומרת עסוקה ובלפני שלושה ימים רבנו כי הייתה בממתינה וסיננה אותי שעתיחם וגם מחוברת לווצפ תמיד רשמה רגע ולי נמאס אז התקשרתי בלי סוף שתבין שמחכה ורבנו ממש ובקיצור לא יודע אני אומר לא ירשום לה ורושם לה לא מצליח להתאפק
אנונימי
אז פשוט תתרחק.
לא מגיע לך שהיא תתנהג אליך ככה.
תן לעצמך קצת יותר הערכה עצמית.
מגיע לך.
שואל השאלה:
אני לא מסוגל תמיד אני מחפש אותה לא מסוגל אוףץ מה אני עושה מרגיש מסובך בתוך עתמי
אנונימי
תחשוב על שתי האופציות.
האופציה הראשונה בה אתה כמו שרוך אחריה, והיא לא מעריכה.
האופציה השניה היא שאתה מבין את הערך שלך ומתרחק.

זה נובע מחוסר ביטחון עצמי, כי אם היית בטוח במי שאתה ובמה שיש לך להציע, לא היית נותן לה את הכבוד לשחק בך כך.

תעריך את עצמך יותר,
תאמין לי, רק טוב ייצא מזה.

ויש עוד אלפי בחורות שישמחו להכיר אותך, אתה פשוט צריך להיות בטוח בעצמך ולנפנף את מי שלא רלוונטית.

בהצלחה!
שואל השאלה:
אז עשיתי את זנ במוצש התרחקתי כתבתי מה שחושה ואמרתי ביי הולך בעצבים כמובן ועוד דברים
ואז רשמה בהתחלה כמו תמיד מה שרושמת ושהבינה שזה רציני אחרי שעתיים וחצי בלילה שלחה הודעות איז ה6 הודעות יכולה לדבר במקום ללכת וכל מיני דברים שחיפשה אותי ויש קצת שינוי לטובה אבל זהיר
אנונימי
אני פשוט חושבת שתדבר איתה כמו בן אדם בוגר, ותגיד לה שאתה ממש לא מתכוון להתייחס להודעות שלה אם הן נשלחות רק כאשר אתה לא עונה לה יותר.
שואל השאלה:
כן אני צריל להגיד לה את זה הבעיה שאם לא כותבת בזמן שאומרת מצקשר ועל זה צריך לעבוד
אנונימי
שואל השאלה:
ואז אחרי 10 דקות רבע שעה אחרי שאמרה אז רושמת
אנונימי
קול, זיהית את הבעייה.
תעבוד על זה.

בהצלחה!
שואל השאלה:
לא ממש זהייתי כי זה מעצבן כי לפעמים מפחד שלא תרשום ואז לפעמים באמת שוכחת ורושמת אחרי שעה של טלפונים ולא מסוגל לא לה קשר אז לא ממש הבנתי
אנונימי
אז אל תתקשר, תבין את הרמז.
אני אעזור לך; היא לא מעוניינת.

זכור שאתה לא אמור לרדוף אחרי אף אחת.
מי שתרצה אותך, תראה לך את זה.

היא לא שווה אותך חבר.
שיהיה בהצלחה.
שואל השאלה:
האמת כמה ימים היא מתעניינץ מאז שעשיתי לה את מה שאמרתי לך שנעלמתי לה ל3 שעןת
נגיד נסעץי היא שלחה הגעתה יש סוללה? מה שלא הייתה שואלת נגיג מתי תגיע לבית דברים כאלה מה חןשבת קרה?
אנונימי
שואל השאלה:
איך תעזרי לי?
אנונימי