6 תשובות
אני משתמשת בשל veet
אנונימית
שואל השאלה:
ומה את חושבת עליהן?
ומה את חושבת עליהן?
אנונימית
פעם הייתי משתמשת לפניי הליזר בשל veet, זה לא שווה את הכסף בעליל וזה יכול ליצור גירוי נוראי, מציק.
ממליצה על שעווה חמה, משתלם
ממליצה על שעווה חמה, משתלם
בנתיים השתמשתי ברצועות שלהם לפנים כאילו גבות ושפם וזה עבד ממש טוב.
אבל גם השתמשתי בקרם גילוח שלהם לכל הגוף והוא גם עובד ממש טוב הוא פשוט קצת מסריח
אבל גם השתמשתי בקרם גילוח שלהם לכל הגוף והוא גם עובד ממש טוב הוא פשוט קצת מסריח
אנונימית
אני משתמשת רק בשל veet, לא הבנצי פה אם חלק מכן חושבות שזה לא טוב אבל לדעתי הן ממש טובות
נכון גם לדעתי