6 תשובות
שאני ז*נה כי אני לובשת שורט.
אנונימית
בכיתה ז אמרו לי הכבשה שושנה ושיח
שאני חיה, כי אני גדול ענקי גבוה
תגידי רגע קוראים לך במקרה הודיה?
שואל השאלה:
חחח וואלה לא
אנונימית
שאני אפרוח צהוב
i love it