10 תשובות
שואל השאלה:
בבקשהה אבל אני מתחננת
במקום להיות בטיק טיק כל היום ולא לעשות כלום עם החיים שלכם תעזרו לבן אדם ותעשו מעשה טוב אחד בבקשהה ה
בבקשהה אבל אני מתחננת
במקום להיות בטיק טיק כל היום ולא לעשות כלום עם החיים שלכם תעזרו לבן אדם ותעשו מעשה טוב אחד בבקשהה ה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה למי שנעץ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
תודה למי שנעץ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
אנונימית
תרגעי מה יש לך ??
אנונימית
שואל השאלה:
אני רגועה. לא ידעתי שאפשר לעשות פה אמוגים
אני רגועה. לא ידעתי שאפשר לעשות פה אמוגים
אנונימית
אי אפשר
אנונימית
שואל השאלה:
תמשיכו להגיב כדי שנגיע לחמות ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
תמשיכו להגיב כדי שנגיע לחמות ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
אנונימית
את צריכה נעצים בשביל זה, ומה שיקרה זה שנאמן יראה ויחסמו אותך
אנונימית
שואל השאלה:
למה שיחסמו?? אני לא מבינה את מה שהמורה שלי שלחה ואני זקוקה לעזרה
למה שיחסמו?? אני לא מבינה את מה שהמורה שלי שלחה ואני זקוקה לעזרה
אנונימית
חומר תשמורת העיקרי של צמחים זה עמילן ותפקידו לתפקד כמאגר אנרגיה
והסוכר בקני הסוכר לא מפורק לאנרגיה ולכן לא נחשב כחומר תשמורת :)
והסוכר בקני הסוכר לא מפורק לאנרגיה ולכן לא נחשב כחומר תשמורת :)
אנחש כי חומרי תשומת צריכים להיות בעלי מסיסות נמוכה במים, לא כמו הסוכר. אצל צמחים חומר התשומרת הוא עמילן.
באותו הנושא: