14 תשובות
לא.

ממני, מצה פיט.
גם אני לא
אמלהה סוף סוף מישהי נורמאלית באפליקציה הזאת
אני לא מבינה את כל ההייפ בטיק טוק מסכימה שזו סדרה מאוד טובה אבל אני יכולה לתת הרבה יותר טובות ובהשוואה לספר היא די סבירה
גם אני לא
גם אני לא
אין לי אפילט נטפליקס
אין ספק שה3 עונות הראשונות טובות. משם זה מדרדר. לא הבנתי מאיפה הגיע ההייפ פתאום לזה חח. ראיתי את הסדרה הזו לפני איזה שנתיים אולי יותר
אוי גם אני לא מתחברת בכלל לסדרה הזאת כולם מתלהבים מזה כאילו לא יודעת מה סידרה לפני אלף שנה וכולן מתלהבות מדיימון הזה כאילו מה הלוז הוא יכול להיות אבא שלי
גם אני לא...אוברייטד בטירוף
גם אני לא התלהבתי מהסדרה הזאת
אני לא ראיתי את הסדרה
אנונימית
גם אני לא זה בסדר