8 תשובות
אני ואני
אניי
עשיתי מימונה לפני חצי שעה ומחר גם אימון :(
אני בבית לא חחח אבל עבר פה איזה אוטו או משאית או טרקטור או מה שזה לא יהיה ואנשים חילקו מופלטות חחח
שואל השאלה:
חחח למה מוזר?
חחח למה מוזר?
אנונימית
מה מתלהבים מזה זה אוכל לא בריא וזה צעקות רעש עד השעות הקטנות של הלילה מסכנים השכנים
אנונימית
לא זה דבר מוזר
אנונימי
אני
לא
לא
באותו הנושא: