8 תשובות
אני ואני
אניי
עשיתי מימונה לפני חצי שעה ומחר גם אימון :(
אני בבית לא חחח אבל עבר פה איזה אוטו או משאית או טרקטור או מה שזה לא יהיה ואנשים חילקו מופלטות חחח
שואל השאלה:
חחח למה מוזר?
אנונימית
מה מתלהבים מזה זה אוכל לא בריא וזה צעקות רעש עד השעות הקטנות של הלילה מסכנים השכנים
אנונימית
לא זה דבר מוזר
אנונימי
אני







לא