6 תשובות
לא , את מתעניינת בשביל עצמך , זה לצורך אישי תחשבי איך זה היה הפוך לגבייך
אם הוא באת עורך זה סבבה אם לא קצת פאדיחה
שואל השאלה:
אם זה היה הפוך פשוט הייתי רושמת את האפליקציה למי ששאל
אם זה היה הפוך פשוט הייתי רושמת את האפליקציה למי ששאל
אנונימית
אולי תחמיאי לו עליהן קודם ורק אז תשאלי על האפליקציה
שואל השאלה:
אחר כך הוא יחשוב שאני מתחילה איתו חחח
אחר כך הוא יחשוב שאני מתחילה איתו חחח
אנונימית
לא. זה סבבה לגמרי אבל, מי זה המשהו הזה ?
באותו הנושא: