4 תשובות
אין שכל אין דאגות.. גם אין שום סיבה להיות שמח עם המציאות שיש היום
אני לא יודעת מה עם אנשים אחרים אני יודעת שהמשפחה שלי עשתה רק אנחנו בבית לא הזמנו אף אחד או הלכנו לאף אחד
הרחוב שלי עשה מיני מימונה... אני גרה בהרחבה של קיבוץ אז מעט אנשים במרחק
אנונימית
כי אנשים לא שמים ז*ן ולא מודעים והעיקר לחגוג